Wednesday, April 6, 2011

Graduation Dayz

Alhamdulillah pada 27 Mac yang lepas aku dan keluarga telah selamat menghadiri Majlis Konvokesyen UTM ke-46. Majlis Konvokesyen pada bulan Mac tak lah meriah sangat sebab konvo kecil lau nak dibanding konvo pada bulan Ogos.....tapi takpe lah yang penting aku telah mendapat scroll Degree dan transkrip....


Nasib baik Falkulti Sains Komputer kena pada hari Ahad sesi petang...aku just perlu ambil cuti sehari jerk pada hari Isnin tu...kami bermalam semalaman kat umah adik ipar aku dan semalaman kat umah bapa saudara husband aku...so jimat lah belanja....hehe. Kalau tidak banyak jugak nak kena kuar belanja jika duk kat hotel....alhamdulillah rezeki.



rakan-rakan seperjuangan



with My Love Husband



bersama 3 heroKu



kenangan abadi



bersama ma, abah dan anak-anak tercinta

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers