Wednesday, September 26, 2012

Doa Mudah Bersalin

Assalamualaikum w.b.t,

Petang semalam aku terima panggilan dari Bos aku mengatakan dia akan masuk wad sebab Doktor kata nak induce hari ni....suspect baby besar. Pada mulanya doktor suggest nak ceaser tapi akhirnya doktor buat keputusan tak jadi ceaser tapi akan induce. Kalau ikut due date bersalin 25 hb September 2012. So dia call aku minta doa yang my MIL bagi semasa aku nak bersalin dulu. Aku balik rumah malam semalam aku mms la doa tu kat bos aku tu lebih kurang pada jam 10.00pm. Aku dapat tahu pagi ni bos aku dah bersalin secara normal jam 7.08am (21/9/2012). Aku sms la kat bos aku tu ucap tahniah dan syukur semua telah selamat. Bos aku jawab, doktor tak sempat pun induce, air kutuban dah pecah pada jam 1.00am. Alhamdulillah berkat doa yang my MIL bagi tu bos aku selamat melahirkan baby boy seberat 3.6kg secara normal.

So, aku nak share la doa tu dengan semua semoga Allah permudahkan segala urusan.

Ayat 13, Surah As-Saff



Terjemahan :
            
Dan ada lagi limpah kurnia yang kamu sukai, iaitu pertolongan dari Allah dan kemenangan yang cepat (masa berlakunya). Dan sampaikanlah berita yang menggembirakan itu kepada orang-orang yang beriman.



Credit to kaligrafi.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers