Thursday, January 12, 2012

Now I Have 4 Heroes

Assalamualaikum w.b.t....

Emmm...lama betul aku tak update blog...dah bersawang da blog aku ni...
Sepanjang aku pregnant malas betul nak bukak laptop. Sampai dah bersalin hari ni baru aku ada mood nak update.

Alhamdulillah aku telah selamat melahirkan cahaya mata yang ke-3 pada 30 Oktober 2011 jam 5.08am di Hospital Pasir Mas, Kelantan. Baby seberat 3.8kg selamat dilahirkan secara normal. Aku dan husband sepakat untuk namakan baby kami Muhammad Aisy Abrar. Aisy bermaksud 'kehidupan' dan Abrar bermaksud ' golongan orang yang membuat kebaikan'. Semoga anak mama menjadi anak baik dan hamba Allah yang solleh. Aminnn...

Dapat seorang lagi hero yang menjadi penemanku...Now aku dah ada 4 hero (en.suami kekasih hatiku + 3 anak kesayangan mama)...wowwwww..4 hero sudah cukup membuatkan aku rasa kuat.... Semoga anak2 mama menjadi anak yang soleh dan dapat menjaga mama bila dewasa kelak...InsyaAllah.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers